Followers

Friday, December 24, 2010

~Ade apa dengan Kg Kuantan???

Hello...hehe kali ne aku nak share ngan kowg trip aku kali ne..."Slamat Datang Ke Kg Kuantan"...Ermm...mcm pernah dengar, tapi dekat mana ek??? huhu untuk pengetahuan kowg....Kg Kuantan ne terletak kat area Kuala Selangor...hehe saje je nak info...bla...bla...bla....

Ada ape ek kat sini??? hehe Kg Kuantan ne terkenal la gak...Semua ne sebab ada binatang ni...Kelip-kelip....hehe time kecik aku selalu jumpa...tapi ...sekarang macam dah pupus jer....(hehe pic internet jer...)

So aku and member2 yg lain menggatalkan diri melawat tempat ni =)

 haha...sorry2...pic internet lagi.Aku tak dapat ambil pic siang hari coz sampai pun dah nak maghrib...
peace v_V

ne saignboard main enterance die...ermm TNB taja kot...hihi 

 Information board...bla...bla...bla...ermm....kalau kowg nak tau...harga tiket dia RM10/person...then 1 bot leh muat 4 orang jer...~boleh tahan gak la mahal huhu masa melawat pukul 7.45 mlm - 9.45 mlm 
(kalau aku tak silap la...hehe) 3 jam je open for visit setiap hari. Ni semua coz kelip-kelip keluar utk cari makan o.O

 sabar menunggu turn....adoii...mak cik kt sebelah nk interframe gak huhu (",)

Mereka~hehe Haziq dah standby dengan DSLR...SHot...SHot... 

Suasana kat jeti....

Mereka yang tak sabar nak tgk kelip-kelip...hehe bersinar-sinar ko jaket diowg xD


Kat atas bot...thanx abang kat belakang 2 yang bawak ktowg pusing2
~row...row...row your boat...hihi
Ni ha dia pokok berembang...port kelip-kelip lepak makan daun...malangnya camera sony cybershot aku tak berjaya menangkap pic kelip-kelip ne....adusss malangnya...(buat nampak suda...haha)

Brother bot yang bawa pusing2 tu kata camera biasa memang x boleh ambil pic kelip-kelip tengah malam ne...adus tercabar aku (sabar2)...=(

REMEMBER: for your info just DSLR camera can be used to take the picture...so prepare la DSLR camera kowg kalau nak ambil pic yang menarik kat sini erk....

Chow dulu~banyak nyamuk kat sini hehe 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...