Followers

Friday, July 15, 2011

~ORANG LAIN SIBUK BUAT PREPARATION INTERVIEW SPP......AKU...


HAHA...NE KISAH AKU 14 JULAI 2011 (KHAMIS)

0515 hours-Bangun pagi2 buta...hehe semangat lebih....
0545 hours-Bertolak dari rumah
0615 hours-Solat sobuh (masjid Station bus Larkin) + bce nota ...pergh poyo gile hehe
0700 hours-Masuk IPTI (Institut Perguruan Temenggong Ibrahim)
0730 hours-Taklimat ringkas pegawai SPP + Semak fail peribadi dan sijil2
0800 hours-Starts temuduga group 1st
0801 hours- HEHE aku amek paper dan bace news harini...cewah (gambar di atas)

haha tu je yang aku nak tulis....xda mood for taking the interview actually~seriously haha

orang lain kecut perut...aku bace paper harini....BERITA HAIRAN....haha BERITA HARIAN laaaa

First page LADANG MAUT~~perghh....Blablabla

Kenapa lah aku dapat soalan pelik2 time di interview~haish

kowg bace pun xgune ...hihi.Antara SOALAN MAUT yang aku dapat jeng...jeng....jeng

1.Siapakah yang menandatangi surat pekeliling???......hahahhahah​a

2. Apakah peristiwa sejarah yang berlaku pada negara pada 30 JUN 2011 
(adussssssssssssss...kenapalah ko keluar soalan ne)

3. Apa no kepala surat pekeliling yang berkaitan dengan Agensi Dadah Kebangsaan 
yang terbaru kepada KPM??? 

4. Berikan peraturan berpakaian bagi guru lelaki?? (senang sikit)

5.Apa tajuk akbar NST pada hari ini?? huish pok cik xbace pun NST....
BERITA HARIAN x diterima wahaha

6. GROUP DISCUSSION ~ Kenapa pengusaha kantin menjual makanan ringan dan tidak berkhasiat seperti gula-gula, burger, kentang, etc kepada murid sekolah??? Nyatakan Punca dan langkah mengatasi....hehe

* soalan 1-5 group member aku sowg pun x dpt jawab keyh dengan tepat coz dia nak jawapan yang
TEPAT je...xmo gebang-gebang @ goreng....hehe

Tapi AT LAST...aku suka jawapan dari MR DR GURDEEV SINGH

"Tahniah, awak semua LULUS"....coz perbincangan tajung akhir ktowg sangat hanget haha~hehe tu yang aku tersenyum panjang hari ni...THANKS ALLAH for making my life easier <3 =)

p/s: Thanx SIR GURDEEV.you are very sporting person >.<

2 comments:

Anonymous said...

mien : xtau ker aper peristiwa 30 jun 2..ttg ktmb y kat sngope 2 lol

Super Ummi said...

patut soalan pelik2 pun.. Dr Gurdeev rupenya... tapi dah lulus kan...? ok lah tu.. ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...