Followers

Thursday, June 30, 2011

~BILA CIKGU MATH KENA MENGAJAR PSV...HUHU

AiYAKK....Kepala banyak pening woooo....lagi2 time tengah hari....hehe. Paling sakit lepas aku lepas mengajar YEAR 6 hihi~ maklom la agak pressure kot...tapi aku dapat release kat Black Board depan kelas main conteng2 macam budak2...haha maklom la...ngajar pun budak2...=P

Ne la dia....sebahagian anak murid aku....wooooo....ketepi2...haha...
selalu nak INTERFRAME cikgu dia...=)

Hari2 tanya....
CIKGU.....HARINI KITA NAK LUKIS APA???

JENG3x hihihi

tAjUK~cORaK bErULAng...hihi

TajUk~CiNTaiLAh SUngAi KitA...0.o

TaJuK: LorI...haha =)

 Rama-rama KAH???

CUBe~thanks Dr Puma huhu =P

and the latest ones~LURVE to her haha

 and this ones called.....GELANG erk????

Origami part~ burung yang aku slalu buat time kecik2 dulu haha

Tang ne..aku suroh students aku wat topeng rama2 hihi hentam sajalah labi =P
Punyelah nakal anak murid aku....Toink mcm cikgu die gak heee....>.<

 haha P&P aku berjaya!!!!!!!!!!!

p/s: Sumpah aku tak tau mengajar PSV...hehe sila beri tunjuk ajar.

2 comments:

hafismc_1986 said...

ok la 2 aan...pandai guk melukis...huhuh serba boleh la aabg aan..i like...:P

hafismc_1986 said...

huhuh...ok la 2 ann...pandai guk melukis...serba boleh...i like abg aann " )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...