Followers

Wednesday, July 27, 2011

WHEN I ADDICTED WITH ABC~


MAKAN....MAKAN....MAKAN....

tulah hobi aku hehe
tapi ape yang owg selalu cakap pada aku

"kau ne kuat makan tapi badan sekeping je"
haha nak wat macam mane...aku ne bukan jaga badan pun sgt...pe yang ade depan mata aku bedal heee

HAHA....satu lagi, aku ne ade perangai plek sket....!!!
 oNe of it is "I AM ADDICTED WITH ABC" heee o.O

pe tu....yang orang MELAYU cakap

::AIR BATU CAMPUR ::

lah huhu~ @-@



Yang special sket coz ade ice topping atas die~uuuuu sedap wooo....loc REST, KULAI

 ABC ne kaT kedai makan pe entah...aku bantai je U.U

HEHE yang ne kt Kedai HASNAH SEAFOOD....haha port makan aku slalooo =)

P/s jangan makan byk2 nnt batok2 cam aku skg ne....dh bape minggu dh...uhuk...uhuk...hehe thanx gak too kipa susah mati aku yang join aku p jalan-jalan cari makan >>> wan, syamil and muhammad V.V

1 comment:

Anonymous said...

ABC nyum3...nak gak..ABC pontian..teringat zaman2 outing mkan ABC otw g psaraya senyum..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...