Followers

Sunday, August 28, 2011

~BILA RAYE NAK MUNCUL LAGI......

RaYeR...RaYeR....RaYeR....

Maybe tahun ne rayer yang first aku sebagai orang yang dah bekerja...haha bonus pulak datang tanpa dipinta....ALHAMDULILLAH =)

Apalagi...pucuk dicita, ulam mendatang (erkk betul ke ayat aku ne...huhu)

Anyway...pe yerk aku nak merapek malam2 buta ne...huhu ade beberapa program yang aku kena buat...haha macam artis la pulok~ miahaha die dia check list b4 BERHARI RAYER:-

1# BERSHOPPING ITU PENTING!!!

(nasihat_aku)
Bershopping biarlah berpada-pada~cewah haha

tengok la2...anak sape la nih...hihi try punya try....nak cari yang cantik punyalah byk...macam2 ade...pening kepala aku nak pilih yang mana 1....byk punye ragam laaa aku neh.... baju oh baju =P

1st try

2nd try

3rd try

4th try

  last2...ade jugak berkenan di hati hehe

*aku terasa plek lah....ape erkkk??? ouch badan aku makin kurus....haishhh....=____=''

2#  PREPARING DUIT RAYE!!!


*sekadar gambar hiasan...hehe

Adeh...taon ne for the first time aku x dapat wet rayer....adoooohai...sape ler yang bermurah hati nak bagi aku...hehe sile angkat tangan...cepat2 =)

haha nak tak nak aku kne wat budget untuk duit rayer....sume ade seringgit, dua ringgit, lima ringgit, sepuloh ringgit....etc...kopak2 hihi



.........to be continued haha nak tido dah =P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...