Followers

Sunday, August 7, 2011

~UJIAN 4 RAMADHAN

Ahamdulillah....itulah ungkapan pertama aku yang mampu aku ucapan kehadrat ALLAH SWT kerana memberiku  kesempatan hidup di bumiNya......

Hari ini.... aku duduk seketika....termenung....tak mampu aku lafazkan rasa syukurku....

KERANAKU MASIH BERNYAWA....

Detik 4 Ramadhan 04.08.11 (1725hours) tidak akan aku lupakan dalam memori hidupku....dilanggar kereta (jangan tengok amoi tu lama2....dosa haha...coz dia yang langgar aku =P)


Di tempat kejadian...


Ujian kecil..kot


dan lagi...dalam seluar 2 ada lagi bergarit panjang (sensored) +_____=''


Aku tak suka part ne...tgk jarum bagai...tapi nak buat macam mane dah jodoh aku jumpa 'dia'



iT gonna be ok after a while.....agak pedih kot 'scretch' ne =(



Hehe dah "touch up" sket...=)



dan "touch up" lagi.....hihi



Ubat untuk dimakan...macam biasalah
ANTIBIOTIK+PANADOL+PAIN KILLER


Yang ni spare part...main tampal2 =____+''
nak gembirakan hati act =/

beberapa perkara aku sangat bersyukur:-

1. Aku masih hidup...amin =)

2. Tiada bahagian yang patah (cuma jahit je+luka tergarit ouchhh...ok la kot)

3. Aku masih boleh menulis...kerana ia penting untukku mengajar anak muridku.

4. Aku masih mampu berjalan (even terhencut-hencut buat masa ini)

5. Masih ramai insan yang menyayangi diriku & membantuku di waktu aku kesusahan especially KAK LIN yang menghantarku ke hospital....TERIMA KASIH BANYAK KAK + BOTH of MY PARENTS WHO TAKES A GOOD CARES OF ME =)

6. Lappy aku x pecah, handphone aku tak hilang and external HD aku x rosak even motorku ade yang pecah, calar dan bengkok bagai~huh =____=''.

7. Aku masih dapat berbuka puasa + bersahur bersama keluarga tersayang...ALHAMDULILLAH

8. Masih ramai yang memberi msg & call untuk bagi kata2 semangat padaku even kadang2 terlupa akan kalian....MAAF...AKU TERLALU ALPA & SIBUK URUSAN DUNIA...ASTAGFIRULLAHALAZIM.

9. Aku akan mula ke sekolah untuk mengajar minggu depan....sabar ye ank murid cikgu garang akan kembali hehe =)

10. The last ones ALLAH SWT melindungiku....coz



Al-quran ni dalam bakul motor aku masa kejadian....ALHAMDULILLAH XD

UJIAN BUKAN SEBAB UNTUK KITA JADI LEMAH TAPI MELATIH KITA UNTUK TABAH DAN LEBIH KUAT =)


1 comment:

afiqah ashiya said...

semoga cepat sembuh cikgu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...