Followers

Sunday, June 26, 2011

~APA YANG AKU RASA.....


ehm... 2 minggu ne aku rase sedih plak tiba2...

Kadang-kadang....
aku keliru dengan apa yang sedang berlaku..

dan selalunya...
aku menafikan apa yang sedang berlaku...

kadang-kadang..
aku kene buat seolah2 takde apa2 yang sedang berlaku...

sebab..
aku berharap apa yang sedang berlaku, adalah sesuatu yang takkan pernah berlaku...

kadang-kadang...
aku tak nak fikirkan pun, apa yang sedang berlaku....

kerana.....
aku takut nak berdepan dengan apa yang sedang berlaku......

Tapi sampai bila ya?
Nak berpura-pura seolah olah..tiada apa2 yang sedang berlaku??

Banyak sangat halangan yang aku nampak...

Yang membuatkan.. aku tak nak perkara ni daripada berlaku...

Ya Allah, permudahkanlah urusanku.. di dunia & akhirat..... amin....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...