Followers

Wednesday, June 8, 2011

~CuTI-CuTi MalaYsia...hehe



ASSALAMUALAIKUM.....

hehe dah lame aku x conteng2 kat blog aku ne weh...Ermm...busy je memanjang ~ cewah.
kali ne aku nak story bab cuti2 M'sia yg aku dh rancang lame...tapi sorry geng2 on the spot gak planning...=(


Time ne kat Jetty Kuala Terengganu~hehe den dah x sabo nak berangkat dah huhu >.<


JERUK!!!!

bende alah ni wajib aku beli~hehe maklom la aku ne mabok laot...OpssSs xD


ne Jeti Pulau Redang...huhu


Hahh...kalu kat darat klinik ade land rover or van...kat pulau ne Klinik kesihatan ade BOT laju o.O nak tumpang boley hiii


mereka yang bertanggungjawab bawak aku kat pupau neh~harhar syabas bro (mapek and syark fin) hehe
Aku nampak prot mu buncit sket mapek haha (kan...kan...kan)


Ne dia map Pulau Redang ~ comwy takkkk ??? tapi yang aku plek kt pulau ne....sume kenderaan xdak no plate (haish ragu2 btoi)


Yeah!!! aku dah prepare nak terjun laot~cewah padaha tak tau berenang hikhik =D



 Paradise beb!!! hehe ketenanganku~


Lain yang dikail...lain yang dapat ~ haish

Anyway...Thanx KPM kasi pinjam baju safety jacket hehe =)



IT'S SNORKELING TIME ~ yeah aku lah owg yang paling syok TAPI.......aku mabok la plak~haish


last2 den bagi makan kat ikan je lar =(
tgk tuuu...suke tol bagi diowg ne mkn....LIFE THE FULLEST owh yeah =)


Haha sambil menyelam sambil minum air~hasil tangkapan huhu
ikan kaler-kaler tuuuuuu (goreng pon sodap) >.< 


haha...sempat posing lagi tuh xoxo





The last place....Taman Laut Redang...lor


Bye...bye... Pulau Redang huhu  ^_____^

P/S: Penyu yang aku berjaya bawak balik rumah wahaha COMEL bangat deh ('';)





2 comments:

hafismc_1986 said...

bestnyew...uuhuhh...x ajak pon adeq mu ini...

hafismc_1986 said...

wah...bestnyew g pulau redang...x ajak pon adeq mu ini...huuh :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...