Followers

Monday, January 31, 2011

~HUJAN...OH...HUJAN....





Alhamdulillah~Kau turunkan rahmatMu dimuka bumi....HUJAN

teringat aku dekat lagu ni...time kecik2 dulu selalu nyanyi dekat sekolah =)

hihi...hujan...oh...hujan...
kenapa kau tak mau turun...alalalala

tapi sekarang terbalik pulak...hujan turun dengan lebat!!! o.O 

Sejuk je aku bangun pagi2 buta....

SYOK TAU!!!

nikmat betol...hee
lagi2 owg yang dah cuti dekat rumah almost 3 bulan...perghhh!!! jangan tiru tau haha

TAPI...kali ni lain sikit...
Hujan turun dah 2 hari berturut-turut....non-stop la pulak~

Selamat rumah aku x banjir....TAPI...kebun sayur aku habis tenggelam...haha

ADUSS....tengok la sendiri



pokok pisang tanduk aku baru nak berbuah...=/

pokok cili x sempat lagi nak membesar...tu...hehe... 

Tapi aku percaya...lepas hujan lebat pasti ada cahaya matahari yang bersinar cerah
(Hehe i'm trying to think positive)



THE END

p/s: kepada semua petani2 and pekebun2 kecik cam aku bersabar yeee...hehe...
semua ni dugaan dan ujian dariNYA =)

2 comments:

kmvsblogger said...

sonok gk skali skala mandi banjir.hehehe

hans said...

haha~betol2 tapi confirm pas2 gatal2 hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...