Followers

Monday, January 24, 2011

~ON THE WEEKENDS...

Hehe~busan punye pasal...kan aku dah merapek lagi!!!

Entri kali ne nak story sket pasal weekend aku~ermm macam la best sangat hahaha

Hari weekend je biasenye dok melangut je aku kat rumah (hehe jarang kua beb!!) 
tapi arini aku bermurah hati tok jadi "driver" tok parent aku p jemputan kawin harhar 
(cet pe barang daaa)

Tak pe la...busan punye pasal aku  say "YES" je dekat parent aku...
even aku memang tau ayah aku malas "drive" coz usia kot =) 

aku pun follow jer...JB here I come cewah~

Lepas je habis p kenduri kat dewan Jubli Intan JB (area sebelah JOTIC
tetibe ade soalan dari aku...

Ermm...lepas ni nak terus balik ke???...
haha jeng...jeng...jeng...

singgah ANGSANA jap...kata ayah...
hihi aku dah mula tersenyum =D


Ne huh die ANGSANA...dah lame gak la aku tak jejak kaki kat sini.... 

Pusing...punye pusing dekat kedai sini gak la aku singgah...hehe
ramai orang betul la...nak kata SALE...ermmm.... betul gak kot...kt OU SALE...ouch!!!

sakit mata aku o.O

Lastly...konon nak cari kasut sukan...so aku p la masuk kedai favourite aku tu...hihi

AL-IKHSAN SPORT 

  
ne al-ikhsan aras 2 kot...lagi 1 dekat ground floor...xD
nampak tuuu SALE..SALE...SALE haha 

pilih punye pilih...last2 satu pun tak de berkenan di hati....tetibe...
aku nampak satu bende ni...belek punye belek...macam syok gak angkat 1...
lagi pun dah nak posting ne...hehe 
(nak sedapkan hati punya pasal) 



beg sandang untuk p mengajar...hihi semangat gile deh...=)


Adus!!!...yang ini aku tersalah beli...ingatkan untuk lutut tapi untuk buku lali daa....=/ 

key... pas membuat pelaburan di al-ikhsan aku p merayap lagi...
patut la ramai owg kat ANGSANA...rupanya ade DUNIA RAJA SEHARI 2...
 DJ ERA pun ada lor...si RAY & HANIFF






mereka yang menghangatkan suasana...cepat2 sape nak CD



ehh...anak sape la ni....???
haha ne la FIQ MENTOR.. o.O 

pastu ape erk???


cabut laa...nak balik daa...BYE...BYE ^___^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...