Followers

Saturday, January 8, 2011

-MAKAN...MAKAN...MAKAN...hehe itu hobi aku =)

Aku ne badan je kurus....(ermm kurus ke??) tapi makan no 1...haha....siapa tak kenal aku...paan yang kuat makan tu...hahaha...whatever!!! aku tak peduli apa owg kata...yang penting aku kenyang....keyh kali ne aku nak introduce sket about "medan ikan bakar" yang aku sempat singgah....jom...jom

PORT 1: 


Jeng...jeng...jeng...ne dia.... 
MEDAN IKAN BAKAR PANTAI JERAM...
Tempat ne terletak dekat Kuala Selangor, Selangor. Time ne aku pergi memang ramai giler orang....wat ape entah...haha...makan la...adohai...mai kita masuk....huhu

Ktowg divide into 2 team....cewah...macam nak wat team bola la pulak...hoho
Team1: Haziq, Isa, Ain and Aina
Team 2: Aku (paan), Zahir, Hafidz and Khairy

Penantian yang dinanti...haha bila laok dah terhidang...
apa lagi....mulakan...weeee....wait...wait....baca la doa dulu...hihi
Sedara Mat Ise sedang kusyuk membaca doa...wahaha baca doa guna handphone tu hihi...canggih tol =)
jangan marah aku gurau jer...haha~

AT THE END....


Kenyang sudah...hihi....pasni ape???
 Bayar...bayar...sape nak bayar ne weyh...hehe papepon harga dia not bad la...xlah mahal sangat kot...iye ka...hihi

RM 110.10 je selamat mencuba~cewah =)

************************************************************************************ 
PORT 2


Ehem...ehem....tempat port ikan bakar ne dekat area Kg Serkam, Merlimau, Melaka.
So tempat ni dikenali sebagai....
MEDAN IKAN BAKAR SERKAM.
hehe cewah~
Kalau tak silap aku lah~betolkan Zahir (tuan rumah yang bawak ktowg pi jalan-jajan cari makan) hehe


Perg...sedap seyh....lapar...lapar...ada ikan siakap...kailan ikan masin....sotong goreng =P
untuk pengetahuan kowg...nasi lemak snd otak-otak untuk makanan sampingan pun ade...tengok pic dekat bawah ne...hehe cumil gile nasi lemak die...


Bile la nak start ne...perut aku dah berbunyi....adohai...hihi


Alhamdulillah~kenyang masing-masing huhu
Selamat mencuba =) 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...