Followers

Friday, February 18, 2011

~HARI YANG PANJANG...gosH

Hari ni...hari Khamis 17/2/2011

habis class je...lip lap aku kene pi SMK Kelapa Sawit 
(Uikh... Pelik sungguh name school tu)

aku ade taklimat Sesi Orientasi GURU-GURU BAHARU la~
 Daerah Kulaijaya

tanpa melengahkan masa aku pun zoooom pi tempat tu...SESAT lak tu

haish padahal xsampai 10km pon...wahaha

Time aku curi2 snap pic...hehe


Hahaha...member lame...budak IPIS dulu2...JANG a.k.a Fakhrullah
yang sebelah 2 ape kes??? haha

sakit kepale kot =)

Lepas aku and the geng lame kene membebel (nasihat) 
ktowg kena wat test ne la pulak~adus

APEKAH??? profil personaliti TAJMA


dan ini hasilnya selepas 20 minit~hehe


haha~aku pun terkejut ngan result aku...saje kasi kabur~hoho


pas2 kne sambung ceramah...lagi...dan...lagi


Si Jang dah pening~ nak balik...nak balik...haha


yang aku pulak dah siap hafal dah benda alah dekat dinding ne...wahaha =)

last2 ktowg dilepaskan pukul 5:++pm hehe bye...bye

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...