Followers

Tuesday, February 22, 2011

~PERGHH...TERBAIK LAH...o.O


Time: 12:50 pm

Lepas habis class tengahari tadi aku masuk bilik guru...dengan rasa letih longlai (hehe) aku pun amik "port" baik tok rest...belum sampai meja aku....
sehelai ketas putih jauh kelihatan~cewah (wat ayat dramatis sket...haha)

Iskh...hatiku tak berape sedap...o.O

aku dah agak dah...jadual baru dah keluar...
Haish...cepat2 aku tanya Kak Aisyah yang duduk berhampiran meja aku tuuu....

Aku                : Kak...bila start jadual baru ne?
Kak Aisyah   : minggu depan kot...=) 

Terkejut gile aku...huh??

APEKAH??? o.O 

1...2....3........32 waktu hoho (tersenyum dalam sedih) 

tu blom tambah time class tambahan lagi....tak pe...

KAU BOLEH BUAT PUNYE PAAN...CHAIYOKKK!!!!!

cewah...nak sedapkan hati walaupun hampir collapse haha 

aku tengok betul2...O.O

jadual tu and buat summary subject and time dia bape masa..

                                              SUBJEK      KELAS / MASA 
                                                  BM             - 6 UPM (8)
                                                  MT             - 5 UIA (7)
                                                                      - 6 UIA (7)
                                                  NILAM      - 6 UPM (1)
                                                  PKJR          - 6 UPM (1)
                                                  PEN.SENI  - 3 USM (2)
                                                                      - 4 UIA (2) 
                                                  SIVIK         - 6 UTM (2)
                                                  CITRA        - 6 UPM (1)
                                                  EW20          - 6 UPM (1)     

                                                   TOTAL = 32 WAKTU 

kalau kowg tengok secara totalnye...ermm...majoriti class aku ngaja darjah 6...kan...kan... 
rupa-rupanya class yang aku masuk tu sume class KP (ketua panitia)...hehe


:::: TERBAIKLAH PAAN ::::
 
aku kena belajar cara mengajar dengan yang terbaik dekat sekolah
~CUAK GILE SEYHHH hehe
(meaning kebanyakkan KP terdiri dari guru cemerlang...wooo)

aku redha~yang penting aku akan wat yang terbaik

....insyallah...
doakan aku menjadi warga pendidik yang berdedikasi ea...haha =) 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...