Followers

Saturday, February 5, 2011

VroOm...vroOm....haha

Part 3
keyH...aku sambung lagi...

Gara2 I/C aku dah lame x renew (suppose kalu umo kowg dh 18 kena renew tau)
aku xboleh wat account baru dekat Maybank~aduss...

Sooo...terpaksalah buat I/C baru ne....=(
lepas 10 hari waktu bekerja baru boleh amik tau...
kalu nak tau I/C kowg leh ambil lagi ke tak boleh la check dekat web ni...

http://www.jpn.gov.my/semakic/



Ni lah hasil nye...I/C baru hehe

                                         Atas     : new ones
                                         Bawah : time darjah 6...kot hehe toye jerk~ 


pastu aku dah bole wat account...yehaaa...

untuk memudahkan aku...keluar masuk bank...wahaha

cucuk...jangan tak cucuk...ATM 


Balik je rumah aku dapat berita gembira...wuahaha


POS LAJU sudah mari...result...result...result

transkript habis belajar hehe dekat IPRM sekali...=)

Alhamdulillah~r3sult membrangsangkan
thanx kepada rakan2 yang banyak membantu aku...isk3x terharu neh =)

P/S: kredit to Aainaa coz tolong aku poskan transkript + result aku...
mekaceh...toche...arigatoo...thanks yaH =)

2 comments:

Putera Selatan said...

berapa lama tempoh kau menunggu ic baru siap??? sekejap ke lama?

hans said...

10 hari berkerja bai =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...