Followers

Friday, February 18, 2011

~SETIAP HARI AKU MEREMPIT...HEHE

6:20 AM

Sekarang nombor ni adalah nombor keramat bagi aku...dulu time belajar kt IPRM 6:30 am class Dr Puma and sekarang...semakin mencabar...cewah

kalu aku terlajak sket...jawabnye habislah aku...terlewat pergi sekolah...wahaha

Adus...berat mata memandang, berat lagi mata aku nak bukak pagi2 bute ni...adus o_O

jalan ne tiap2 hari aku akan lalu...kebetulan petang td time balik teringin ambil pic...Soo....ni lah hasilnye...hihi


TENGOK NE...TEGAK TAK JALAN NE O.o 

baik punya jalan...huhu


kowg tengok betul2 pic apa yang dekat signboard tuh.... 
LEMBU MELINTAS lor...moooo...haha


Simpang ke Sri Gunung Pulai...hihi macam best jer kan name die...huhu
tgk bawah ni... 

Gunung Pulai 


Aisey terlindung pulak~


Better view~cantik tak??...time ne dalam pukul 5:45 pm lor...
scenary dia memang cantik bangat =)

ne la satu-satunya jalan short cut yang terdekat nak pi school aku tu...
demi anak muridku~hihi cewah

kata Adnan Sempit "Dimana ada kemahuan, Disitu ada highway..." miahahaha

best woo pecut 110km/j 
(tak laju mane pun hehe)

tapi...cube kowg bayangkan jalan ne kalau aku lalu tiap2 SUBOH???

adakah ada kenderaan yang lalu??
Berapa banyak??? 
Lagi...siapa yang akan melintas??...sang LEMBU?? or dot...dot...dot....

(O.O)

SEMOGA DIRIKU DILINDUNGI DAN DIBERKATI PERJALANANKU~amin =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...